
-
Payment Information
Atgriešanas politika – Natural Derma Pet
Atjaunināts: 2025-03-22Natural Derma Pet mēs cenšamies nodrošināt augstākās kvalitātes produktus mājdzīvniekiem un lielisku klientu apkalpošanu. Lūdzu, rūpīgi izlasiet mūsu atgriešanas politiku, lai saprastu, kā mēs apstrādājam preču atgriešanu un naudas atmaksu.
1. Preču atgriešana
Higiēnas apsvērumu dēļ kosmētikas un kopšanas produkti mājdzīvniekiem (šampūni, smaržas, salvetes utt.) netiek atgriezti, izņemot gadījumus, ja prece ir bojāta vai nosūtīta kļūdas dēļ.Lai veiktu atgriešanu šādos gadījumos, jāievēro šādi nosacījumi:
2. Naudas atmaksas process
Saņemot un pārbaudot atgriezto preci, mēs nosūtīsim e-pastu ar lēmumu par atgriešanu. Ja atgriešana tiek apstiprināta, visa summa tiks pārskaitīta uz sākotnējo maksājuma veidu. Atkarībā no bankas vai maksājumu pakalpojumu sniedzēja, naudas atgriešana var ilgt no 5 līdz 10 darba dienām.Piezīme: Atgriešanas izmaksas par bojātām vai kļūdaini nosūtītām precēm sedzam mēs.
3. Preču maiņa
Maiņai pieņemam tikai bojātas vai defektīgas preces. Lai nomainītu preci, sazinieties ar mums pa e-pastu hello@groomica.eu 3 dienu laikā pēc preces saņemšanas.4. Preču nosūtīšana atpakaļ
Lai atgrieztu preci, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu pa e-pastu hello@groomica.eu, un saņemsiet turpmākas atgriešanas instrukcijas. Ja atgriešana ir mūsu kļūdas dēļ (piemēram, saņēmāt bojātu vai nepareizu preci), mēs sedzam visas atgriešanas izmaksas.Ieteicams izvēlēties sūtīšanas veidu ar izsekošanas iespēju. Mēs neuzņemamies atbildību par preču zudumiem transportēšanas laikā.
5. Preces, kuras nevar atgriezt
Šīs preces nevar atgriezt, un par tām nauda netiek atmaksāta:6. Aizkavēta vai nesaņemta naudas atmaksa
Ja neesat saņēmis naudas atmaksu noteiktajā termiņā:
hello@groomica.eu.7. Sazinieties ar mums
Ja jums ir jautājumi par šo atgriešanas politiku, lūdzu, sazinieties ar mums:
UAB Groomica
hello@groomica.eu