-
Pasūtījumi, Atbalsts
Atrodi vairākAtbalsts vienkāršots
Natural Derma Pet komanda vienmēr ir gatava palīdzēt – sākot no pasūtījuma veikšanas līdz piegādei. Vai jums ir kāds jautājums? Rakstiet mums uz hello@groomica.eu – mēs atbildēsim 24 stundu laikā darba dienās. Mēs runājam lietuviski, latviski, poliski, angliski un krieviski, tāpēc jūs vienmēr tiksiet saprasts un atbalstīts. Paldies, ka izvēlējāties mūs – rūpes par mājdzīvniekiem kopā ir mūsu lielākā vērtība.
-
Piegāde un atgriešana
Atrodi vairākNo mums jūsu mīlulim – dabiski.
Mēs rūpīgi iesaiņojam un nosūtām jūsu pasūtījumu, nodrošinot drošu un savlaicīgu piegādi. Izbaudiet bezmaksas piegādi uz pakomātu pasūtījumiem virs €49 – vienkārši, ērti un uzticami. Kad jūsu sūtījums būs ceļā, jūs saņemsiet izsekošanas saiti, lai sekotu tā ceļojumam. Atgriešana ir vienkārša – sazinieties ar mūsu atbalsta komandu, un mēs palīdzēsim jums katrā solī.
-
Produkta informācija
Atrodi vairākAtklājiet Natural Derma Pet
Natural Derma Pet piedāvā augstākās kvalitātes dabiskus kopšanas produktus suņiem un kaķiem. No saudzīgiem kopšanas risinājumiem līdz ikdienas higiēnas nepieciešamībām – mūsu formulas ir veidotas no augu izcelsmes sastāvdaļām, lai atbalstītu veselīgu ādu, spīdīgu apmatojumu un vispārēju mājdzīvnieku labsajūtu. Piemērots gan jutīgai, gan normālai ādai – uzticams gan mājdzīvnieku īpašniekiem, gan profesionāļiem.
Pasūtījumi, Atbalsts
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Pasūtīt savus iecienītākos Natural Derma Pet produktus ir ātri un droši. Vienkārši pārlūkojiet mūsu tiešsaistes veikalu, izvēlieties preces, kuras vēlaties iegādāties, un pievienojiet tās iepirkumu grozam. Turpiniet uz norēķinu sadaļu, aizpildiet piegādes un maksājuma informāciju un apstipriniet savu pasūtījumu. Drīz pēc tam jūs saņemsiet pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu. Kad jūsu pasūtījums tiks nosūtīts, jūs saņemsiet atsevišķu e-pastu ar izsekošanas informāciju.
Kādas maksājumu metodes jūs pieņemat?
Mēs pieņemam visas lielākās kredītkartes un debetkartes, ES bankas pārskaitījumus (IBAN), kā arī Apple Pay / Google Pay. Visas transakcijas ir šifrētas un 100% drošas, lai aizsargātu jūsu datus.
Cik ilgi būs jāgaida, līdz saņemšu savu pasūtījumu?
Lietuva un Baltijas valstis: 1–3 darba dienas. Citas ES valstis: 3–7 darba dienas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka kavēšanās var rasties
svētku laikā vai kurjeru problēmu dēļ, taču mēs vienmēr cenšamies nodrošināt savlaicīgu piegādi.
Vai es varu izsekot savu pasūtījumu?
Jā, noteikti. Tiklīdz jūsu pasūtījums tiks nosūtīts, mēs jums nosūtīsim izsekošanas saiti uz e-pastu, lai jūs jebkurā laikā varētu sekot līdzi sava sūtījuma piegādes statusam.
Ko darīt, ja man ir jautājumi vai nepieciešama palīdzība saistībā ar manu pasūtījumu?
Mūsu draudzīgā klientu atbalsta komanda vienmēr ir gatava palīdzēt. Jūtieties brīvi sazināties ar mums pa e-pastu uz hello@groomica.eu. Mēs esam pieejami no pirmdienas līdz piektdienai, no 8:00 līdz 17:00. Mēs atbildam uz visiem jautājumiem 24 stundu laikā. Mēs runājam lietuviski, latviski, poliski, angliski un krieviski.
Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu pēc tā veikšanas?
Ja jūsu pasūtījums vēl nav nosūtīts, mēs darīsim visu iespējamo, lai veiktu izmaiņas vai atceltu to. Lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk pa e-pastu hello@groomica.eu.
Kas notiek, ja produkts nav pieejams?
Ja pasūtītā prece nav pieejama, mēs jūs nekavējoties informēsim un piedāvāsim alternatīvu produktu, naudas atmaksu vai aptuveno preces pieejamības datumu — pēc jūsu izvēles.
Vai jūs piedāvājat dāvanu iespējas?
Jā! Daudzi mūsu klienti labprāt dāvina Natural Derma Pet produktus. Veicot pasūtījumu, jūs varat pievienot dāvanas piezīmi. Lieliem dāvanu pasūtījumiem vai korporatīvajām dāvanām, lūdzu, sazinieties ar mums tieši.
Vai es saņemšu rēķinu ar savu pasūtījumu?
Jā. Digitāls rēķins tiek nosūtīts uz jūsu e-pastu, tiklīdz pasūtījums ir apstiprināts. Ja jums nepieciešama drukāta versija vai rēķins ar uzņēmuma datiem, lūdzu, norādiet savu PVN informāciju pie pasūtījuma noformēšanas vai nosūtiet mums e-pastu tieši.
Vai es varu veikt lielapjoma vai vairumtirdzniecības pasūtījumu caur tīmekļa vietni?
Mēs aicinām mazumtirdzniecības klientus veikt lielus pasūtījumus tiešsaistē. Ja esat uzņēmums, frizieris vai mazumtirgotājs, kas interesējas par vairumtirdzniecības cenām, lūdzu, apmeklējiet mūsu Profesionālo vai Vairumtirdzniecības sadaļu, lai pieteiktos un piekļūtu ekskluzīviem partneru noteikumiem.
Vai vēl ir jautājumi?
Piegāde un atgriešana
Cik maksā piegāde?
Piegādes izmaksas atšķiras atkarībā no jūsu atrašanās vietas un pasūtījuma lieluma. Jūs redzēsiet piemērojamos piegādes tarifus un iespējas izrakstīšanās laikā.
Vai jūs piedāvājat bezmaksas piegādi?
Jā – mēs piedāvājam bezmaksas piegādi individuāliem klientiem pasūtījumiem virs 49 € Lietuvā un Baltijas valstīs.
Lūdzu, ņemiet vērā: Šis piedāvājums neattiecas uz profesionāliem klientiem, tālākpārdevējiem vai vairumtirdzniecības kontiem.
Vai jūs piedāvājat starptautisko piegādi?
Pašlaik mēs piegādājam tikai uz Lietuvu, Latviju un Poliju. Ja atrodaties ārpus šīm valstīm, diemžēl šobrīd piegādi nepiedāvājam. Īpašu jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu hello@groomica.eu.
Cik ilgi aizņem piegāde?
Lietuva, Latvija: 1–3 darba dienas Polija: 3–7 darba dienas
Piegāde var aizkavēties svētku laikā vai muitas procedūru dēļ.
Kāda ir jūsu atgriešanas politika?
Higiēnas un drošības noteikumu dēļ kopšanas un kosmētikas produktus nevar atgriezt, ja vien tie nav bojāti vai nosūtīti kļūdaini. Ja uzskatāt, ka ar jūsu pasūtījumu ir problēma, lūdzu, sazinieties ar mums 14 dienu laikā pēc piegādes.
Kā es varu uzsākt atgriešanu?
Lūdzu, nosūtiet e-pastu uz hello@groomica.eu ar jūsu pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu. Ja atgriešana ir mūsu kļūdas dēļ (piemēram, bojāts vai nepareizs priekšmets), mēs segsim visas atgriešanas izmaksas.
Ko darīt, ja mans pasūtījums ierodas bojāts vai nepareizs?
Mēs patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk, un mēs atrisināsim situāciju, nosūtot aizvietojumu vai piešķirot pilnu atmaksu, ieskaitot piegādes izmaksas.
Vai es varu atcelt vai mainīt savu pasūtījumu pēc tā veikšanas?
Ja jūsu pasūtījums vēl nav nosūtīts, mēs, iespējams, varēsim to mainīt vai atcelt. Nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu hello@groomica.eu.
Vai jūs nodrošināt videi draudzīgu iepakojumu?
Jā. Mums rūp planēta – tāpēc mēs izmantojam pārstrādājamu un videi draudzīgu iepakojumu, kad vien tas ir iespējams.
Vai es varu izvēlēties konkrētu piegādes laiku?
Piegādes laikus pārvalda mūsu piegādes partneri. Lai gan mēs nevaram garantēt precīzus laika intervālus, jūs saņemsiet izsekošanas numuru, lai sekotu līdzi jūsu sūtījumam.
Vai jūs piegādājat uz pakomātiem vai saņemšanas punktiem?
Jā – izvēlētās valstīs, atkarībā no kurjera pakalpojuma. Ja šī iespēja ir pieejama, to redzēsiet izrakstīšanās laikā.
Ko man darīt, ja nesaņemu savu pasūtījumu laikā?
Vispirms pārbaudiet savu izsekošanas numuru, lai redzētu atjauninājumus. Ja ir kādas problēmas vai nav kustības, sazinieties ar mums pa e-pastu hello@groomica.eu, un mēs jums ātri palīdzēsim.
Vai vēl ir jautājumi?
Produkta informācija
Vai Natural Derma Pet produkti ir piemēroti jutīgai un normālai ādai?
Jā! Mūsu formulas ir maigas un drošas gan jutīgai, gan normālai ādai. Tās palīdz uzturēt dabisko ādas barjeru un
ir ideāli piemērotas ikdienas lietošanai.
Kādas sastāvdaļas tiek izmantotas Natural Derma Pet kopšanas produktos?
Mēs izmantojam uz augu bāzes veidotas, dabīgas sastāvdaļas, piemēram, alveju, kumelītes, kliņģerītes un ēteriskās eļļas – bez silikoniem, parabēniem un mākslīgām krāsvielām.
Vai es varu izmantot Natural Derma Pet šampūnu kucēniem un kaķēniem?
Protams. Mums ir īpaši izstrādāti šampūni kucēniem un kaķēniem, kas nodrošina maigu tīrīšanu, respektējot viņu
jutīgo apmatojumu un ādu.
Vai Natural Derma Pet produkti ir droši ikdienas lietošanai?
Jā, mūsu šampūni, salvetes un aerosoli ir paredzēti regulārai lietošanai, nodrošinot efektīvu higiēnu, netraucējot jūsu
mājdzīvnieka dabisko līdzsvaru.
Vai Natural Derma Pet produktiem ir aromāts?
Jā – tikai no dabīgām ēteriskajām eļļām. Mēs piedāvājam viegli aromatizētas iespējas, kas atsvaidzina kažoku, nekairinot jutīgus degunus.
Vai jūsu salvetes ir bioloģiski noārdāmas un videi draudzīgas?
Jā, visas mūsu salvetes ir izgatavotas no 100% viskozes un ir 100% bioloģiski noārdāmas – drošas mājdzīvniekiem, cilvēkiem un planētai.
Vai Natural Derma Pet šampūni palīdz pret niezi vai kairinājumu?
Mēs piedāvājam īpašus pret niezi šampūnus un eļļas ar tādām sastāvdaļām kā malva, alveja un rīcineļļa, kas nomierina ādu
un mazina diskomfortu.
Vai audzētāji un mājdzīvnieku profesionāļi var izmantot jūsu produktus?
Jā! Mūsu augstas veiktspējas formulas uzticas audzētāji, frizieri un veterinārārsti. Mēs piedāvājam arī īpašus nosacījumus profesionāļiem.
Kas padara Natural Derma Pet atšķirīgu no citiem mājdzīvnieku kopšanas zīmoliem?
Mēs apvienojam augu tradīcijas un modernās zinātnes, lai radītu drošus, efektīvus un dabiskus mājdzīvnieku kopšanas risinājumus, kas ražoti Itālijā.
Kur tiek ražoti Natural Derma Pet produkti?
Visi mūsu produkti tiek izstrādāti un ražoti Itālijā, ievērojot stingrus kvalitātes standartus un dermatoloģiskās pārbaudes.
Vai vēl ir jautājumi?
